vrijdag 2 februari 2018

Een zoon

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Een opdrachtje voor mijn beste klant, maar omdat de persoon in kwestie maandag zelf wordt opgenomen in het ziekenhuis wou ze de kaart zo snel mogelijk hebben en had ik niet echt tijd om over een ontwerp na te denken. Daarom een ideetje van internet. Een tijdje geleden kon ik tijdens een knutseldagje bij mijn vriendin Eri deze leuke tekst stempelen. Kwam vandaag dus goed van pas. Het scrap papier is van MD: Eline's Babies Blue. Een banner van Crealies maakt de kaart helemaal af.

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi babykaartjeb leuk is het rompertje met de tekst. Ik ben ook bezig met 2 jongens kaartjes.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een leuke kaart geworden. Helemaal mijn smaak;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje Gerda, goed idee om het kapstokje zo rond die kader te hangen.
    Groet!es, Annie

    BeantwoordenVerwijderen